Прикачени файлове:
file name | size (bytes) | last modified | MIME type |
---|---|---|---|
total 12 files | 71M | 14.09.2016 08:59 | |
Doklad VEC IBR 2.pdf | 632K | 14.09.2016 08:59 | application/pdf |
IMG_0693.jpg | 8.3M | 24.04.2016 12:30 | image/jpeg |
IMG_0694.jpg | 7.8M | 24.04.2016 12:30 | image/jpeg |
IMG_0695.jpg | 6.7M | 24.04.2016 12:30 | image/jpeg |
IMG_0697.jpg | 7.5M | 24.04.2016 12:30 | image/jpeg |
IMG_0698.jpg | 6.1M | 24.04.2016 12:31 | image/jpeg |
IMG_0700.jpg | 6.4M | 24.04.2016 12:31 | image/jpeg |
IMG_0702.jpg | 6.1M | 24.04.2016 12:31 | image/jpeg |
IMG_0703.jpg | 3.7M | 24.04.2016 12:31 | image/jpeg |
IMG_0704.jpg | 6.0M | 24.04.2016 12:31 | image/jpeg |
IMG_0705.jpg | 5.5M | 24.04.2016 12:31 | image/jpeg |
IMG_0706.jpg | 6.3M | 24.04.2016 12:31 | image/jpeg |
Информация и резултати от посещението:
Посещението е при пролетно пълноводие. Изпускат се не повече от 300л/сек, пре задължителни - 900. Съоръжението е в предаварийно състояние. Гредата над първия таблен затвор до пътя е тежко напукана и може да настъпи внезапно разрушение всеки момент. Последните четири снимки доказват това. ВИДЕО: Реката над водовземането е много голяма: